Documenten

Meer informatie over de lidgelden voor het seizoen 2022-2023 kunnen jullie hier vinden.

Inschrijven kan door dit document in te vullen en te ondertekenen.

Weet jij al welke missie Handbalclub Schoten zichzelf gesteld heeft? Wie er in het bestuur zit en wie er training geeft? Wat zij doen om leden te rekruteren en te behouden?

Dat kom je snel te weten als je het Jeugdplan van dit seizoen leest!

Het volledige Jeugdplan van Handbalclub Schoten kan je hier nalezen.

In november 2015 heeft het bestuur van Handbalclub Schoten een Ethisch Charter goedgekeurd. In de loop van 2016 is HCS gestart met het promoten en naleven er van. Het verscheen in beknopte versie in het clubblad en op flyers die door bestuursleden, trainers en leden werd ondertekend. Het verscheen in vorm van slogans op banners die we met elke feestelijke gelegenheid tonen.

HCS is trots op haar charter en leeft er ook naar. Niet altijd even gemakkelijk, maar we beseffen allemaal dat het de enige goede manier is en dus gaan we er 100% voor!

Het volledige Ethische Charter kan je hier nalezen.

De privacy verklaring van Handbalclub Schoten kan je hier nalezen.

Het document vind je via deze link.

U moet dit document NIET naar Ethias sturen, maar WEL aan een van de bestuursleden bezorgen.

Meer informatie over de inschrijvingen voor onze handbal driedaagse die zal doorgaan van:

Maandag 22/08/22 – woensdag 24/08/22 (meisjes)

Woensdag 24/08/22 – Vrijdag 26/08/22 (jongens)

Je kan onze gedragscode hier nalezen.